به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در شرایطی که با محرومیت ۶ بازیکن خود از بازی در رقابت‌های لیگ مواجه شده، با ترکیبی دست و پا شکسته عازم سیرجان شده و با اسکوادی نصفه و نیمه مقابل گل‌گهر صف‌آرایی خواهد کرد.

در ویدیویی که خبرنگار ورزش سه از راهروی ورزشگاه اختصاصی سیرجان گرفته، بازیکنان کم تعدادی پشت سر ژوزه مورایس که با حالتی برافروخته در مسیر ورزشگاه است، حضور دارند.

این بازیکنان شامل نیما میرزازاد، امید نورافکن، عیسی آل‌کثیر، میلاد زکی‌پور، احسان‌ پهلوان، رضا شکاری، آریا یوسفی، ارشیا سرشوق، محمدجواد حسین‌نژاد، علی احمدی و یکی دو بازیکن دیگر هستند که شناسایی آنها به سختی ممکن است.

این در شرایطی است که از بین بازیکنانی که وارد رختکن سپاهان شده‌اند، احسان پهلوان و رضا شکاری حق به میدان رفتن در این مسابقه را ندارند. البته فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، سیاوش یزدانی، محمد قربانی و یکی دو بازیکن اسم و رسم‌دار سپاهان برای این مسابقه در دسترس مورایس هستند.

همچنین سپاهان با توجه به دریافت سه کارت قرمز در مسابقه قبل، امروز رضا اسدی، محمد کریمی و برایان دابو را به همراه نخواهد داشت تا با عجیب‌ترین ترکیب ممکن عازم مسابقه دشوارش مقابل گل‌گهر بشود.

خبرنگاران دوست دارند بدانند سپاهان با محدویت‌های شدید، با چه ترکیبی مقابل گل‌گهر صف‌آرایی خواهد کرد. در سیرجان به شوخی می‌گویند باید گرمکن ورزشی‌اش را دربیاورد و به زمین برود!