به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز موفق شد با گل‌های رودری و خولین آلوارز شفیلد یونایتد را ۲-۰ شکست دهد و ۴۰ امتیازی شود. پپ گواردیولا در صحبت‌های پس از بازی‌اش از کسب برد با کلین‌شیت ابراز رضایت و درباره برخی از جنبه‌های بازی صحبت کرد.

برد امروز؟
هر بردی در لیگ برتر اندازه یک جام ارزشمند است. به اینکه شفیلد یونایتد در پایین جدول حضور دارد فکر نکنید. آنها تیم خوبی بودند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند. شکست دادن آنها برای ما بسیار مهم است.

نظرتان درباره کلین‌شیت؟
بله، بالاخره در لیگ کلین‌شیت کردیم. مدت زیادی از آخرین کلین‌شیت ما در لیگ گذشته بود و هر بازی منتظر این اتفاق بودم. کلین‌شیت و گل نخوردن اندازه برد برایم ارزشمند است.

1973015

دیدن پنج جام‌تان در ۲۰۲۳ در زمین؟
واقعا احساس خوبی بود. جالب بود که می‌توانستم همه آنها را در زمین و کنار بازیکنان ببینم. خلاصه سال ۲۰۲۳ و زحمات تیم بود. زحمات تک تک اعضای تیم را داشتم در زمین می‌دیدم. جالب بود.

وضعیت جک گریلیش؟
دو روز گذشته برای او بسیار سخت بوده است. اما تلاش باورنکردنی او باعث شد که بتواند باز هم در ترکیب قرار بگیرد. او بهترین بازیکن‌مان در بازی با اورتون بود. امروز به خاطر شرایطش شک داشتم که او را بازی بدهم یا نه،‌ اما روحیه‌اش را دیدم و بدون تردید او را در ترکیب قرار دادم.

شرایط دی‌بروینه؟
ما مدت زیادی منتظر بازگشت او بودیم. او امروز آمده بود تا دوباره در فضای ورزشگاه قرار بگیرد و به آن عادت کند. شاید برای بازی با نیوکسل آماده بازی باشد.

صحبت‌هایتان با تیم؟
قبل از بازی کمی صحبت کردیم اما در بین دو نیمه من یک کلمه در مورد تاکتیک صحبت نکردم. روی صندلی نشستم و گفتم بچه‌ها، با ریتم دیگری بازی کنید وگرنه مثل اتفاقی که در بازی با کریستال پالاس افتاد پیروز نمی‌شویم.