به گزارش "ورزش سه"، مدیر اتحادیه بازیکنان روز گذشته فاش کرد که اعضای این اتحادیه به نقطه‌ای رسیده‌اند که قصد دارند اقدامی قانونی درباره فشردگی دیدارهای برگزار شده انجام دهند. 

فیفا قصد دارد رقابت‌های باشگاهی و ملی را حتی از این هم گسترده‌تر و با حضور تیم‌های بیشتری برگزار کند و همین باعث شده که زمان باقی مانده برای استراحت بازیکنان حتی از چیزی که در حال حاضر هست هم کمتر شود. 

این موضوع موافقت بسیاری از فوتبال‌دوستان را به همراه داشت که نگران سلامتی بازیکنان حاضر در تیم‌های محبوب‌شان هستند و حالا گواردیولا هم موافقتش را با این طرح اعلام کرده است. 

1973014

او در این‌باره به خبرنگاران گفت: «من قطعا این تصمیم را درک می‌کنم. تنها آنها هستند که می‌توانند چیزی را تغییر دهند، فقط بازیکنان توانایی انجام چنین کاری را دارند. من پیش از این هم بارها به این موضوع اشاره کرده بودم که تعداد بازی‌های برگزار شده بسیار زیاد است. 

مشکلی که وجود دارد این است که ما تنها سه هفته فرصت برای تعطیلات در تابستان داریم و این برای این که بازیکنان بتوانند انرژی‌شان را دوباره به دست بیاورند اصلا کافی نیست. فقط کافی است که همگی نگاهی به تعداد بازیکنانی که در طول این فصل مصدوم شده‌اند بیندازیم.»