به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه کمیته انضباطی 4 امتیاز کسر شده از سپاهان را به این تیم بازگرداند، با توجه به عدم رعایت قوانین نقل و انتقالاتی، شش بازیکن این تیم را (رضا اسدی، رضا شکاری، پیام نیازمند، هادی محمدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی) تا زمان مشخص کردن وضعیت قراردادی آنها محروم کرد.

سپاهان بدون بازیکن مذکور برابر گل گهر سیرجان قرار گرفت و اکنون در اتفاقی جالب نامه‌ای از سوی این باشگاه در فدراسیون فوتبال منتشر شده که نشان می‌دهد آنها با اعلام این موضوع که قصد دارند نام سه بازیکن از جمع را در "نیم فصل و پنجره نقل و انتقالاتی" از لیست خارج کنند، خواهان مجوز بازی سه بازیکن شده‌اند.

درخواستی که هرچند بعید است از سوی فدراسیون فوتبال مورد تایید قرار گیرد اما گلایه شمس آذر را به دلیل ناعدالتی در برگزاری مسابقات و تصمیمات ناگهانی به‌همراه داشته است. اینکه چرا این باشگاه در بازی قبلی خود طبق قوانین و حکم صادره با محرومیت این بازیکنان مواجه بود و از آن تبعیت کرده و اما ناگهان الان درخواست متفاوتی صورت گرفته است.

درخواست سپاهان در شرایطی با اعلام فروش سه بازیکن همراه شده است که هنوز نیم فصل و موعد نقل و انتقالات نیز فرا نرسیده و مشخص نیست که آیا این اقدام صورت خواهد گرفت و حتی بازیکنان شاید در توافق با این باشگاه برای جدایی دست نیابند.