به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی منچستر سیتی برابر اورتون، در حالی که ۱۰ نفر از خویشاوندان جک گریلیش در خانه او حضور داشتند، سارقان به خانه‌اش حمله کردند و علاوه‌بر به سرقت بردن وسایل ارزشمند در خانه، باعث وحشت خانواده او شدند.

پس از این اتفاق گریلیش دچار وضعیتی تلخ شد و به گفته هم‌تیمی‌هایش و پپ گواردیولا، شرایط او به گونه‌ای نیست که بشود به راحتی درباره این موضوع با او صحبت کرد. با این حال گریلیش در بازی بعدی منچستر سیتی مقابل شفیلد یونایتد هم به میدان رفت و عملکرد خوبی به نمایش گذاشت.

1973486

حالا برای اولین بار پس از سرقت، گریلیش در پستی اینستاگرامی درباره این موضوع صحبت کرده است. او نوشت: «نمی‌توانم توضیح دهم که چقدر بابت سرقتی که چند روز پیش اتفاق افتاد ویران شده‌ام. خانواده‌ام برای من ارزش زیادی دارند و هیچ چیز برایم مهم‌تر از تضمین امنیت آنها نیست.

این یک تجربه آسیب‌زا برای همه ما بوده است، من بسیار شکرگزارم که به کسی آسیب نرسیده است. من در ۱۲ ماه گذشته دستاوردهای شگفت‌انگیزی داشته‌ام اما صادقانه بگویم، بهترین سال زندگی من در فوتبال، اکنون چیزی نیست که بتوانم آن را جشن بگیرم.

افرادی که این جنایات وحشتناک را مرتکب می‌شوند، هیچ تصوری از آسیبی که به زندگی مردم وارد می‌کنند، ندارند. امیدوارم آنها پیدا شوند و به دست عدالت سپرده شوند تا هیچ خانواده دیگری مجبور نباشد این وضعیت ما را تجربه کند.

من از پیام‌های همه و حمایت دوستان، هم‌تیمی‌ها و باشگاه قدردانی می‌کنم. همچنین مایلم از همه بابت حمایت‌هایشان در سال گذشته تشکر کنم. آرزو می‌کنم سال ۲۰۲۴ برای شما و خانواده‌تان سال خوب و مبارکی باشد.»