به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس در آخرین بازی نیم فصل خود باید عصر دوشنبه در رفسنجان به مصاف مس برود. سرخ‌ها بعد از یک دوره بحرانی در دو مسابقه اخیر خود با وجود کسب پیروزی‌های خفیف و دشوار به نوعی از بحران خارج شده و به کورس قهرمانی در بالای جدول برگشته‌اند.

پرسپولیس فقط در صورتی می‌تواند قهرمان نیم فصل شود که سپاهان مقابل شمس آذر در قزوین شکست بخورد و خودش در مصاف با مس رفسنجان با تفاضل 5 گل برنده شود که رقم خوردن چنین نتایجی بعید به نظر می‌رسد.

با این وجود آنچه برای پرسپولیس باید در اولویت قرار بگیرد پیروزی در رفسنجان است؛ اتفاقی که با توجه به نتایج اخیر مس شاید روی کاغذ راحت و شدنی به نظر برسد اما قطعا دشواری‌های زیادی خواهد داشت و به نظر می‌رسد کار شاگردان گل‌محمدی در این مسابقه نسبت به دو دیدار اخیرشان مقابل نساجی و شمس آذر دشوارتر باشد.

مس رفسنجان بعد از برد سه بر صفر مقابل فولاد در هفته نهم در 5 مسابقه اخیر خود مقابل گل گهر، صنعت نفت، سپاهان، ملوان و استقلال خوزستان شکست خورده است تا جایی که بحث تغییر در کادر فنی این تیم نیز مطرح شد، اما ساکت الهامی ماند تا مقابل پرسپولیس دنبال سفت کردن جای خود در نیم فصل دوم باشد.

عجیب اینکه مس در این 5 بازی دو باخت چهارگله داشته و در مجموع 14 گل در این تعداد مسابقه خورده و تنها سه گل به ثمر رسانده است تا شرایطی فوق بحرانی را تجربه کند، اما به نظر می‌رسد اگر ساکت الهامی و کادرش مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرند شاید در این تیم ماندنی شوند.

بولت پرسپولیساما نکته مهم در مورد مس رفسنجان اینکه آنها در دو بازی اخیر خود مقابل ملوان و استقلال خوزستان نمایش‌های بدی ارائه ندادند و تنها با رقم خوردن اتفاقات بازی علیه این تیم و اشتباهات فردی بازیکنان شکست خوردند. به همین خاطر این تیم در خانه خود حریفی از پیش بازنده مقابل پرسپولیس نخواهد بود، بخصوص اینکه با تمام قوا در این میدان حاضر می شود و دنبال جبران مافات است.

ساکت الهامی در تیم شهرخودرو مشهد دستیار یحیی گل‌محمدی بوده و در چند سال اخیر تقابل بین آنها بازی‌های نزدیک و پرفشاری را رقم زده است و این بازی هم می‌تواند برای پرسپولیس و گل‌محمدی دشواری‌های خاص خود را داشته باشد.