به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا، مهاجم بایرن مونیخ، خاطرات قهرمانی هیجان انگیز فصل گذشته را به یاد می‌آورد که رقابت آن‌ها با دورتموند تا آخرین هفته حساس دنبال می‌شد.

در هفته پایانی فصل گذشته بوندس‌لیگا، بوروسیا دورتموند که در یک قدمی عنوان قهرمانی قرار داشت، در خانه به تساوی مقابل ماینتس دست یافت. در مقابل بایرن مونیخ توانست با پیروزی در زمین کلن با توجه به تفاضل گل بهتر قهرمان شود.

بایرن مونیخ در این دیدار با نتیجه 2-1 برنده شد که دومین گل توسط جمال موسیالا به ثمر رسید. موسیالا آن گل را بهترین خاطره دوران حضور خود در ترکیب بایرن مونیخ می‌داند.

موسیالا به روزنامه آلمانی کیکر گفت:"در هفته منتهی به آخرین بازی مقابل کلن، هیجانات زیادی وجود داشت که البته طبیعی است. در ابتدای هفته احساس می‌کردیم که جام را از دست داده‌ایم و احساس ناامیدی داشتیم اما هر روز که می‌گذشت احساس بهتری داشتیم و مثبت‌تر فکر می‌کردیم. می‌دیدیم که روحیه فوق العاده‌ای داریم و هرگز از باور خودمان دست نمی‌کشیم."

باید برنده می‌شدیم

اعتقاد ما به شانس‌‌مان هر روز بیشتر می‌شد. می‌دانستیم که باید مقابل کلن برنده شویم و در طرف دیگر دورتموند یک بازی خانگی با ماینتس داشت که باید انتظارات طرفدارانش را برآورده کند و به همین دلیل تحت فشار زیادی قرار دارد. به شخصه روی خودم تمرکز کردم، تمام هفته را با آنتونی (کمک مربی بایرن) برای گلزنی کار کردم و این کاری است که همیشه بعد از تمرین انجام می‌دهم. تمامی راه‌های شوتزنی و گلزنی را امتحان کردم، این را زیاد تکرار کردیم و در واقع همان موقعیت‌ را در مسابقه داشتم و گل زدم.

1973632

طلسم شده بودم!

در جام جهانی و در هفته های قبل از آن، در در موقعیت‌های زیادی بدشانس بودم و توپ‌هایم گل نمی‌شد. در مقطعی حس می‌کردم طلسم شده‌ام، توپ نمی‌خواست وارد دروازه شود و در لحظه ای که به کلن گل زدم، سبک شدم. آن گل لحظه بزرگی برای من بود، به نظر خودم بهترین لحظه من با بایرن مونیخ.

جیغ می‌زدم!

پس از گلزنی، هیجان زیادی وجود داشت و نمی‌دانستم چه کار کنم. از خوشحالی جیغ می‌زدم، می‌پریدم و مستقیم به سمت هواداران می‌دویدم و همه دنبالم دویدند. پس از سوت پایان بازی و اطلاع از نتیجه دورتموند، از کسب عنوان قهرمانی و سهم خودم در این موفقیت، احساس خوشحالی و آرامش زیادی داشتم. ما از این لحظه لذت بردیم. هدفم این است که بازی فینال لیگ قهرمانان در لندن و سپس میزبانی یورو در آلمان یک تجربه منحصر به فرد باشد. این‌ها اهدافی هستند که سخت برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کنم. خیلی مشتاقانه منتظر سال جدید هستم.