به گزارش "ورزش‌سه"، مشکلی که یک روز پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر گریبان باشگاه سپاهان، مدیران، مورایس و هواداران این تیم را گرفته بود، هنوز هم بی خیال این تیم نشده است.

مدیران باشگاه در پنجره تابستانی بدون توجه به قوانین مربوط به سقف بودجه قراردادهایی را به امضا رساندند که سبب شد کار برای آنها سخت شود. ابتدا عیسی و دابو اجازه بازی تا اصلاح قراردادهایشان نداشتند و به همین دلیل شانس حضور در چند مسابقه را از دست دادند و در بازی قبلی هم 6 بازیکن کلیدی تیم با اتفاق مشابهی روبرو شدند.

در بازی قبلی سپاهان در شرایطی به مصاف گل گهر رفت که به استثنای صادق صادقی تنها 3 بازیکن جوان روی نیمکت داشت؛ البته به همراه نورافکن مصدوم. در آخرین مسابقه فصل هم شرایط خیلی بهتر نیست. با توجه به اینکه سپاهان توانست مجوز پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری را با خارج کردن نام کاوه رضایی، هادی محمدی و احسان پهلوان از لیست تیم بگیرد، نمیکت‌نشینان سپاهان به جز چند نفر از آنها بازیکنان جوان هستند.

عیسی آل‌کثیر، امید نورافکن، نیما میرزازاد، محمدجواد حسین‌نژاد و سیاوش یزدانی چهره‌های شاخص لیست هستند و اسماعیل قلی‌زاده، مهدی حسینی، محمد اکبری رنجبر و علی احمدی هم بازیکنان آکادمی باشگاه هستند که زیاد در میان اهالی فوتبال شناخته شده نیستند.