به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر، سپاهان میهمان شمس آذر قزوین بود. این تیم که پس از قهرمانی در لیگ یک، به پدیده لیگ برتر امسال تبدیل شده و تیم‌های بزرگ لیگ را به خصوص در شهر خود اذیت کرده، موفق شد در یک بازی جنجالی سپاهان را شکست بدهد.

قزوینی‌ها در دقایق ابتدایی به گل رسیدند، اما این مسابقه پر از فراز و نشیب التهاب و صحنه‌های حساس و جنجالی بود. بازی در نیمه نخست با موقعیت‌های دو تیم همراه بود و پی در پی فرصت‌ها از دست می‌رفت اما در نیمه دوم سپاهان که نمی‌خواست سومین شکست متوالی خود را تجربه کند، بی‌محابا به سمت دروازه حریف حمله می‌کرد تا بتواند حداقل یک امتیاز از این مسابقه کسب بکند.

1973773

سپاهانی‌ها در وقت‌های اضافه به گل هم رسیدند، اما به شکلی عجیب و غریب این گل آفساید و مردود اعلام شد تا خشم آنها را در پی داشته باشد. ژوزه مورایس که لحظات پر التهابی را سپری می‌کرد، دقایقی قبل از این اتفاق از زمین مسابقه با کارت قرمز داور اخراج شده بود.

مورایس وقتی کارت قرمز را پیش چشمانش دید دیگر به اعتراض ادامه نداد و با چهره تأسف‌بار و لبخندی تلخ به سمت سکوها حرکت کرد. این در شرایطی است که این سرمربی شناخته‌شده پرتغالی در هفته‌های گذشته مدام در میان صحبت‌هایش از رفتن حرف زده است.

مورایس در این فصل تیم پرستاره‌ای را راهی رقابت‌ها کرد، اما قوانین جدید و عجیب و غریب نقل و انتقالاتی، خریدهای شیرین سپاهان را که می‌توانستند برای این تیم بسیار کمک‌کننده باشند و قهرمانی با اقتداری به دست بیاورند، تبدیل به زهر کرد.

1973774

ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و تیم مورایس در طول فصل چندین بار دچار شوک‌های مختلف از سوی کمیته انضباطی شد. آنها ابتدا با کسر ۴ امتیاز مواجه شدند و پس از چند ماه روز پنجم دی ماه کمیته استیناف ۴ امتیاز آنها را برگرداند، اما بلافاصله کمیته انضباطی شش بازیکن این تیم را محروم کرد.

سپاهان که در بازی قبلی برابر گل‌گهر یک شب قبل از بازی از محرومیت بازیکنانش باخبر شده بود برای اینکه بتواند مجوز بازی نیازمند، شکاری و اسدی را به دست بیاورد، مجبور شد سه بازیکن محروم دیگر خود را به طور علنی در لیست فروش قرار بدهد. اتفاقاتی که می‌تواند نظم و تمرکز هر تیمی را بر هم بزند.

بولت پرسپولیسمورایس که در این شرایط عجیب و غریب تیمش را روانه میدان کرده بود در پایان با اشتباهات بحث برانگیز داوری در این مسابقه بازنده شد. اتفاقاتی که انگار زنجیروار دست در دست هم می‌دهند تا یک مربی شناخته شده به سمت کوچ از فوتبال ایران پیش برود. لبخند تلخ و حرکت سلانه سلانه مورایس به سمت سکوها و ناراحتی بی حد و اندازه او در این بازی، پیش‌بینی جدایی او را راحت می‌کند.