به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های فصل برابر شمس آذر قزوین شکست خورد تا قهرمانی این تیم در نیم فصل از دست برود.

مسابقه‌ای که پر از صحنه‌های جذاب فوتبالی و موقعیت‌های پرشمار بود، در نهایت تحت تاثیر حواشی داوری قرار گرفت تا یکی از بازی‌های جنجالی لیگ بار دیگر با نقش‌آفرینی حمید حاج‌ملک ثبت شود.

1973822

اما گذشته از جنجال گل سالم سپاهان که به اشتباه مردود شد، یک برخورد مشکوک در آخرین دقایق بازی رخ داد که طلایی پوشان اصفهانی و هواداران این تیم معتقدند داور باید روی شهریار مغانلو پنالتی اعلام می‌کرد.

1973821

حساسیت بازی به حدی بود که کمتر کسی متوجه شد ثانیه‌ای قبل از سرنگونی شهریار در محوطه شمس آذر، یک جیمی جامپ با حضور درون زمین بازی چندثانیه‌ای را برای خودش در دنیای دیگری زندگی کرد.

1973823
در کمتر از یک ثانیه پس از حضور جیمی‌جامپ در زمین، مغانلو در محوطه شمس آذر سرنگون شد، اما حاج‌ملک اعتقادی به پنالتی نداشت.

او که درست در مقابل چشمان داور در قطر زمین حرکت می‌کرد، البته تمرکز بازیکنان را بر هم نزد و حتی داور هم ترجیح داد با مدیریت این صحنه بازی را متوقف نکند تا یک برخورد مشکوک در محوطه جریمه رخ داد.

در هر صورت تماشاگران هوادار شمس آذر امروز با حضور در ورزشگاه نقش بسیار پررنگی در پیروزی تیم محبوبشان ایفا کردند تا یکی از بهترین روزهای شمس آذر از زمان حضور در لیگ برتر برای آنها به ثبت برسد.