به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در بازی با شمس آذر 7 ضربه کرنر به دست آورد، اما در ارسال‌ها موفق نبودند و در شرایطی که قزوینی‌ها فضاهای زمین را بسته بود، شاگردان مورایس از ضربات آزاد و کرنر نتوانستند استفاده کنند.

رامین رضاییان که در بازی‌های آسیایی و لیگ برتر بارها مهارت خود را روی این ضربات نشان داده بود، غیبت او در این مسابقه به چشم آمد، استفاده مستقیم از ضربات نزدیک به دروازه و ارسال‌های منجر به گل از نقطه کرنر اتفاقی بود که رامین بارها در این فصل تکرار کرد.

1973818

شمس آذر در این مسابقه بازی درگیرانه و با دوندگی بالا را دستور کار قرار داده بود و همین موضوع خلق موقعیت را برای سپاهانی‌ها سخت کرده بود، اما همین موضوع باعث شده بود که خطاهای پرتعدادی روی بازیکنان سپاهان انجام شود.

در این مسابقه 7 ضربه کرنر و 5 خطای نزدیک به محوطه جریمه اتفاق افتاد که ارسال‌های روی دروازه خطر جدی ایجاد نکرد، همچنین در غیاب رامین رضاییان ضربات آزاد نزدیک به محوطه جریمه را رضا اسدی پشت توپ قرار گرفت که او هم در این امر موفق نبود.

سپاهانی‌ها با استفاده از توپ‌های مستقیمی که برای مهاجمانشان ارسال می‌کردند صاحب چند موقعیت جدی شدند که درخشش علیرضا جعفرپور مانع گلزنی آنها شد و در نهایت این مسابقه یک بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید.