به گزارش "ورزش‌سه"، اتفاقات روز گذشته سبب شد تا مورایس بلافاصله پس از بازی با منوچهر نیکفر صحبت کند و از او بخواهد که اجازه جدایی‌اش از سپاهان را بدهد. اما در حالی که به نظر می‌رسد با گذر زمان کمی از عصبانیت مورایس کاسته شود، اینطور نشده و این مربی همچنان به دنبال مذاکره با مدیران باشگاه سپاهان برای جدایی از اردوی طلایی‌پوشان است.

اگر کمی به ماجراهای‌ رخ داده برای سپاهان طی ماه‌های اخیر نگاهی بیندازیم، مانند شب گذشته که نیکفر حق را برای جدایی به مورایس داد، به احتمال زیاد جانب سرمربی مشهور پرتغالی را خواهیم گرفت.

سپاهان فصل گذشته را با کسب 65 امتیاز و با عنوان نایب قهرمانی تمام کرد. با این حال آنچه بیش از هر چیزی توی ذوق بود، برگزاری مسابقات بدون حضور هواداران بود و برای تمام تیم‌ها شرایط یکسان پیش می‌رفت، اما در فصل جدید اتفاقات و حواشی‌ای برای سپاهان رخ داده که نظیر ندارند.

مورایس یک روز پیش از آغاز مسابقات با محرومیت عیسی و برایان دابو مواجه شد. او سپس نظاره‌گر کسر 4 امتیاز با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بود و در ادامه ماجراهای مربوط به بازی الاتحاد پیش آمد و اینبار طلایی‌پوشان اصفهانی در کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا با یک حکم سنگین جریمه شدند. در ادامه با وجود بازگشت 4 امتیاز در شب مسابقه عقب افتاده سپاهان و گل‌گهر از محرومیت 6 بازیکن کلیدی تیم مورایس در شرایطی خبر دادند که اعضای تیم در سیرجان حضور داشتند و روز گذشته در قزوین اشتباهات داوری علیه سپاهان ادامه‎‌دار بود تا مورایس خشمگین شود و نتواند بازی را تا سوت پایان از کنار خط ببیند. این برای اولین مرتبه بود که مورایس در لیگ برتر ایران با کارت قرمز داور مواجه می‌شد.

تمام این اتفاقات باعث شده که صبر مورایس لبریز شود. او روز گذشته در رختکن از نیکفر خواست که با استعفای او موافقت شود و شنیده‌های امروز از اصفهان هم تایید می‌کنند که سرمربی پرتغالی سپاهان همچنان بر خواسته خود برای جدایی از سپاهان اصرار دارد. 

در همین راستا قرار است به زودی جلسه‌ مهمی برگزار شود تا شاید خروجی آن جلسه که برای روز آینده برنامه‌ریزی شده، بتواند مورایس را در نیم فصل دوم هم در فوتبال ایران حفظ کند.