به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که به واسطه حضور ستاره های پرتعداد یکی از تیم‌های پرمخاطب لیگ محسوب می‌شود، در هفته‌های گذشته روی دور بدشانسی افتاد و نتایجی دور از انتظار کسب کرد. چند شکست متوالی باعث شد تا انتقادهای متعددی به ساکت الهامی و عملکردش مطرح شود و حتی شایعاتی نیز درباره نیمکت نارنجی‌پوشان به وجود آمد.

با این حال حمایت مدیران باشگاه مس رفسنجان با علم به شرایط فنی خوب این تیم به حمایت از الهامی پرداختند و این سرمربی به کار خود ادامه داد. ساکت الهامی در نشست خبری بعد از بازی نیز به این مساله اشاره کرد:«یک تشکر از آقای پورمحمدی بکنم، چرا که هر مدیری با پنج هفته باختن صبر نمی‌کند. الان در شرایطی هستیم که کسی برای مربی صبر نمی‌کند.»

1974151

نمایش خوب مسی‌ها در مصاف با پرسپولیس و بدشانسی‌هایی که در کسب پیروزی آوردند، باعث شد تا الهامی بعد از هفته‌ها رنگ خوشبختی را ببیند و با آرامش و لبخند ورزشگاه را ترک کند. توقف پرسپولیس با انجام یک بازی خوب و حساب شده حالا مورد رضایت هواداران مس رفسنجان قرار گرفته و باعث شده آنها بار دیگر به الهامی و تصمیماتش اعتماد کنند.

اگرچه فشارهای هفته‌های گذشته از روی الهامی برداشته شده ، اما او خوب می‌داند که تیمش نیاز به تقویت دارد و باید در نقل و انتقالات زمستانی برای بهبود وضعیت مس رفسنجان تلاش کند. اتفاقی که خودش هم در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس به آن اشاره مستقیم کرد.

1974152

عکاس: حسین برزیده