به گزارش "ورزش سه"، هری کین سال بسیار موفق و پرهیجانی را سپری کرده است. او بعد از اینکه یک فصل موفق دیگر را با تاتنهام سپری کرد و در 38 بازی برای این تیم 30 گل و 3 پاس گل ثبت کرد، تابستان امسال به بایرن مونیخ پیوست. ستاره انگلیسی نتوانست بلافاصله همسر و فرزندانش را با خود به آلمان ببرد، مجبور شد چند ماه در یک هتل زندگی کند و بارها اعلام کرد که با یادگیری زبان آلمانی دست به گریبان است.

اما هیچ یک از این اتفاقات مانع درخشش او در بایرن نشد. او از همان ابتدای شروعی تاریخی را با تیم جدیدش تجربه کرد و تا به حال در 15 مسابقه برای بایرن 21 گل و 5 پاس گل ثبت کرده است. او میانگین نمره 8.26 را تا به اینجای فصل از سایت گل دریافت کرده که عددی باورنکردنی است.

1974275

او بعد از سپری کردن سال پر چالش 2023 با آمار گلزنی خیره کننده، به آخرین عنوان خود در سال 2023 رسید. فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال این ستاره را به عنوان بهترین گلزن در لیگ های داخلی اعلام کرده است. او در لیگ برتر (17) و بوندسلیگا (21) در مجموع 38 گل زد و بالاتر از کیلیان امباپه در لیگ یک فرانسه و کریستیانو رونالدو در لیگ حرفه ای عربستان با 34 گل قرار گرفت.