به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌‌های آسیا و آفریقا به زودی برگزار خواهد شد و به همین دلیل بسیاری از تیم‌های حاضر در لیگ برتر ناچار به خداحافظی با ستاره‌هایشان هستند.

در حالی که لیورپول بازیکنی مانند محمد صلاح و تاتنهام بازیکنی مانند سون هیونگ مین را از دست خواهد داد، منچسترسیتی که در حال حاضر در جایگاه سوم قرار دارد، هیچ آسیبی از برگزاری این رقابت‌های در میانه فصل نخواهد دید. 

هیچ بازیکنی از جمع شاگردان پپ گواردیولا قرار نیست راهی ساحل عاج یا قطر شود تا در این دو رقابت شرکت کند و این بهترین اتفاق ممکن برای سیتی است تا بتواند فاصله ایجاد شده را جبران کند و بار دیگر به صدر جدول برگردد. 

لیورپول که در حال حاضر در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد با محمد صلاح که تا به حال 14 گل زده و در کنار ارلینگ هالند بهترین گلزن این مسابقات است خداحافظی می‌کند و همچنین واتارو اندو را هم در خط میانی در اختیار نخواهد داشت. 

1973998

استون ویلا که مدعی غیرمنتظره حاضر در کورس قهرمانی است تنها باید با غیبت برتراند ترائوره از بورکینا فاسو کنار بیاید، اما آرسنال که در حال حاضر چهارم است با جدایی محمد الننی از مصر، توماس پارتی از غنا و تاکه‌هیرو تومیاسو از ژاپن برای یک ماه روبرو خواهد بود.

تاتنهام هم که در چند هفته اخیر بارها با معضل جدی مصدومیت بازیکنانش روبرو بوده حالا باید با سون که بازوبند کاپیتانی این تیم را هم در اختیار دارد و تا به حال 12 گل در لیگ زده است خداحافظی کند. آنها همچنین بیسوما از مالی و پاپه سار از سنگال را از دست خواهند داد.

این وضعیت برای منچستریونایتد هم صدق می‌کند. اریک تن‌هاخ باید در این مدت بدون آندره اونانا و سفیان آمرابط و آمد دیالو به میدان برود و این اصلا خبر خوبی برای این تیم نخواهد بود. 

1974327

برنتفورد هم تیم دیگری است که باید سامان قدوس را در اختیار تیم ملی ایران، فرانک اونیکا را به تیم ملی نیجریه و یوان وسا را به تیم ملی کنگو بفرستد. 

رقابت‌های لیگ برتر هفته آینده برگزار نخواهد شد تا مسابقات دور سوم جام حذفی انجام شود و همه تیم‌ها در طول دو هفته آینده فرصتی برای استراحت در وقفه زمستانی خواهند داشت.