به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از تعطیلاتی که به مناسبت ایام کریسمس و سال نوی میلادی داشت بار دیگر تمریناتش را با حضور بازیکنان از سر گرفت. 

آنها روز سه‌شنبه جلسه تمرینی را برگزار کردند که حضور در آن برای عموم هواداران آزاد بود و نزدیک به دو هزار نفر برای تماشای تمرین و بازیکنان تیم محبوب‌شان راهی مجموعه تمرینی این باشگاه شدند. 

بازیکنان حدود ساعت چهار بعدازظهر به وقت محلی وارد زمین تمرین شدند و توخل آنجا حاضر بود تا با تک تک ستاره‌هایش دست بدهد و پس از آن سخنرانی کوتاهی را به مناسبت سال تو انجام داد و کار بلافاصله در زمین بازی آغاز شد. 

اما صحنه جالبی که توجه بسیاری را به خود جلب کرد مربوط به شوخی توخل با لروی سانه بود. سرمربی بایرن به سمت این بازیکن رفت و گلوی او را گرفت و وانمود کرد که قصد دارد این ستاره تیمش را خفه کند. 

1974389

بیلد با انتشار این خبر نوشت که احتمالا منظور توخل از این کار تهدید سانه بود تا در سال جدید هم مانند سال قبل با تمام وجود تلاش کند و عملکرد درخشانی را در ترکیب تیمش به نمایش بگذارد. 

این مربی آلمانی در اوایل حضورش روی نیمکت بایرن هم یک بار دیگر با لگدی که در تمرینات به سانه زده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده بود و حالا بار دیگر این اتفاق تکرار شده است.