به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان پس از اینکه در هفته چهاردهم لیگ برتر باخت تلخی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی داشت و پس از دو سال در استادیوم خانگی خود هم شکست خورد هم نتوانست گلزنی کند، با رای خوشحال کننده کمیته استیناف مواجه شد و با وجود مغلوب شدن برابر آلومینیوم اراک، با یک بازی کمتر نسبت به استقلال به صدر جدول رسید.

اما 24 ساعت پس از این اتفاق خوشحال کننده، کمیته انضباطی رای به محرومیت 6 بازیکن سپاهان ازجمله سید پیام نیازمند، هادی محمدی، احسان پهلوان، کاوه رضایی، رضا شکاری و رضا اسدی داد تا این تیم با شوک مواجه شود و با شرایط سختی به دیدار معوقه برابر گل‌گهر سیرجان برود و با نتیجه سه بر یک شکست بخورد.

سپاهان با وجود دو شکست متوالی مقابل آلومینیوم اراک و گل‌گهر، در آخرین مسابقه نیم‌فصل لیگ برتر در قزوین به مصاف تیم شمس‌آذر رفت و در یک رقابت نزدیک و فوق جنجالی با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد و سومین باخت پیاپی در کارنامه‌اش به ثبت رسید تا فرصت برتری و حتی تساوی در این بازی و صدرنشینی را از دست بدهد.

شاگردان ژوزه مورایس در شرایطی سه شکست متوالی مقابل آلومینیوم اراک، گل‌گهر و شمس‌آذر متحمل شدند که در صورت کسب حتی یک امتیاز از این سه بازی می‌توانستند دور رفت لیگ برتر را با صدرنشینی به پایان ببرند و قهرمان نیم‌فصل شوند که از این فرصت استثنایی استفاده نکردند و در جایگاه دوم ایستادند.

سپاهان پس از اینکه 4 امتیازش از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بازگشت، در دو مسابقه پیاپی شکست خورد تا 6 امتیاز از دست بدهد و به نوعی با تغییر رای توسط استیناف، متضرر شود!