به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو با حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی اولین بازی ملی و اولین گل ملی خود را تجربه کرد. او که فصل گذشته نیز با سپاهان عملکرد بسیار خوبی داشت و مدعی آقای گلی لیگ برتر بود در این فصل نیز با پیراهن زرد سپاهان در لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است و بار دیگر مدعی عنوان کفش طلایی لیگ ایران است.

در شرایطی که مغانلو در یک سال اخیر وضعیت خوبی را سپری کرده اما حضوری متوالی در اردوهای تیم ملی نداشته است. امیر قلعه نویی که خود پای او را به تیم ملی باز کرد در چند فیفادی روی نام او قلم قرمز کشید‌ البته این موضوع باعث شد شهریار تلاش خود را بیشتر از قبل بکند تا در مهمترین لیست تیم ملی پس از جام جهانی حضور داشته باشد و شانس بازی در جام ملتها را به دست بیاورد.

شهریار مغانلو یک بازیکن قدرتی و توانمند است که می‌تواند برای هر بازیکنی که روبرویش قرار می‌گیرد چالش برانگیز باشد. او در تمرین تیم ملی در جزیره کیش چهره با انگیزه‌ای از خود نشان داد. شهریار که کاوری سفید رنگ بر تن داشت مقابل چند ستاره دیگر تیم ملی که با کاور سبز رنگ بازی می‌کردند دوئل جذابی داشت‌.

او در صحنه‌های مختلف مشغول پرس و بازپس‌گیری توپ از صادق محرمی و مهدی طارمی بود. در یک صحنه نیز حسین کنعانی برای مهار کردن او مجبور به گرفتن این بازیکن شده است. شهریار مغانلو می‌تواند عرصه را برای بازیکنان حریف تنگ کند و یک مهره تاثیرگذار در جام ملت‌ها باشد.

1975039
1975040
1975041
1975042