به گزارش "ورزش سه"، کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته بالاخره تصمیم گرفت به دوران حضورش در تاتنهام خاتمه دهد و با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو راهی بایرن مونیخ شود. 

او از زمان پیوستن به بایرن به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شده و عملکردی تحسین برانگیز را با پیراهن این تیم در زمین به نمایش گذاشته است. این بازیکن تا به حال در 22 دیداری که برای تیم جدیدش به میدان رفته موفق شده است 25 گل به ثمر برساند که آماری فوق العاده به حساب می‌آید. 

همین درخشش باعث شده است که بسیاری از فوتبال‌دوستان، کارشناسان و رسانه‌ها به تمجید از عملکرد این ستاره انگلیسی روی بیاورند و حالا نوبت به هم تیمی سابق او رسیده که نمایش درخشان او در بایرن را تحسین کند. 

1971889

گومز در گفتگو با تاک اسپورت در این باره اظهار داشت: «من هرگز فکر نمی‌کردم که کین تاتنهام را ترک کند. او بازیکنی است که می‌تواند در هر باشگاهی در دنیا بدرخشد. او حالا که در محدوده امن خودش بازی نمی‌کند این موضوع را ثابت کرده است. او بازیکنی متفاوت است.

من تصویری از او را در زمین تمرین به یاد دارم که با پای شکسته از یکی از قراردادهای قرضی‌اش برگشته بود. به یاد دارم که سرش را پایین انداخته بود چون فرصت بازی کردن را از دست داده بود. او سپس به بازیکنی تبدیل شد که همه می‌شناسندش و دوست دارند در باشگاه آنها بازی کند.»