به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هم در این فصل مانند بسیاری از باشگاه‌ها به صورت جدی با معضل مصدومیت بازیکنانش روبرو بوده و شرایط سختی را تجربه کرده است. توماس توخل به هیچ وجه از شرایط تیمش خصوصا در خط دفاعی و میانی راضی نیست و از مدیران این باشگاه خواسته تا برای به خدمت گرفتن بازیکنان مدنظر او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی اقدام کنند.

نام‌های بسیاری در چند روز اخیر در اطراف این باشگاه به گوش رسیده، اما هنوز هیچکدام قطعی نیستند و نویر معتقد است که باید به مدیران بایرن در پیش بردن این روند اعتماد کرد. کاپیتان بایرن در گفت‌وگو با نشریه TZ در این باره اظهار داشت: "من هنوز از چیزی به صورت قطعی خبر ندارم اما می‌دانم که مدیران در حال بررسی بازار نقل و انتقالات و پیدا کردن گزینه مناسب برای تیم و در چارچوب بودجه باشگاه هستند. ما همه به خوبی از این موضوع خبر داریم که وقتی چند بازیکن مصدوم می‌شوند، شرایط برای انتخاب بازیکن بسیار سخت می‌شود و این موضوع باید هرچه زودتر حل شود. ما باید به مدیران در گرفتن تصمیم درست اعتماد کنیم."

او در پاسخ به سوالی درباره احتمال جذب اریک دایر گفت: "این بازیکن بدون شک خیلی خوب است، اما مدیران هستند که بازار را بررسی می‌کنند و ما فقط با آرامش نظاره‌گر هستیم."