به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، فاش کرد که بیشتر زمان دوری خود از فوتبال را به عنوان "راننده تاکسی فرزندانش" فعالیت می‌کند.

دی‌بروینه پس از پارگی همسترینگ در روز اولین بازی فصل جاری، تقریباً 5 ماه از میادین دور بود. او در بازی شب گذشته جام حذفی مقابل هادرسفیلد که با نتیجه 5-0 به سود سیتی تمام شد یک پاس گل ارسال کرد.

پس از این بازی، او فاش کرد که بیشتر اوقات خود را صرف چه کاری کرده است. دی‌بروینه گفت:"راستش را بخواهید وقتی 3 بچه بین 3 تا 7 سال دارید، نه خیلی زیاد ولی اساساً یک راننده تاکسی بودم که از آن لذت بردم. فکر می‌کنم از این که به عنوان یک پدر می‌توانستیم کنار هم بازی‌ها را تماشا کنیم، لذت بردند و حالا دوباره کار همسرم سخت می‌شود."

دی‌بروینه درمورد اینکه نیاز داشته استراحت کند، گفت:"اینطور نبود که نیاز به استراحت داشته باشم اما آن را انجام دادم تا یک نقطه ضعف را به یک مزیت تبدیل کنم. وقتی به حرفه‌ام فکر می‌کنم، 10 سال گذشته را بدون وقفه با یک استراحت کوتاه بازی می‌کردم، شاید برای من خوب بود که کمی دوباره به حالت اولیه برگردم و وقتی واقعاً در طول یک فصل امکان‌پذیر نیست، از خودم مراقبت کنم. امیدوارم بتوانم سخت کار کنم و به شیوه‌ای خوب برگردم. احساس می‌کنم که دارم این کار را انجام می‌دهم اما مشخص است که باید پیشرفت کنم."

همچنین او گفت که دور بودن از هم‌تیمی‌هایش برای او لذتبخش نبود. دی بروینه اضافه کرد:"این همه چیز است. وقتی پس از مصدومیت تمرین می‌کنید، همیشه تنها هستید. شما می‌توانید با سایر فیزیوتراپ‌ها یا افراد در سالن بدنسازی تمرین کنید، اما واقعاً با تیم نیستید، بنابراین بسیاری از اوقات خارج از این ساعات معمولی تمرین تیم، کار می‌کنید. بنابراین خوب است که دوباره کنار تیم در حال رقابت باشید."