به گزارش "ورزش سه"، هندرسون در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و در تصمیمی غیرمنتظره از لیورپول جدا شد و به باشگاه الاتفاق عربستان پیوست تا در جمع بازیکنان نام آشنای کوچ کرده به لیگ این کشور باشد. 

کمتر کسی در پایان فصل گذشته انتظار چنین اتفاقی را داشت اما او در نهایت تصمیمش را گرفته بود و راهی عربستان شد، تصمیمی که جنجال زیادی را هم در بین هواداران لیورپول و تیم ملی انگلیس علیه او به همراه داشت. 

اما چند روز قبل بود که رسانه‌های انگلیسی خبر دادند که این بازیکن دیگر تمایلی به ادامه حضور در عربستان ندارد. گفته شده که سبک زندگی متفاوت و شرایط عربستان و همچنین نتایج نه چندان خوب الاتفاق در این لیگ باعث شده است که او به فکر بازگشت باشد. 

1961521

حالا دیلی میل خبر داده که قوانین مالیاتی فعلی انگلیس تاکید کرده که اگر یکی از شهروندان این کشور مشغول کار در خارج از کشور باشد و پیش از آنکه یک سال بگذرد بار دیگر قصد بازگشت داشته باشد باید مبلغ 45 درصد از درآمدش را به عنوان مالیات پرداخت کند. 

با توج به اینکه هندرسون در فاصله چند ماه پس از ترک لیگ برتر قصد بازگشت به این لیگ را دارد و با دستمزدی که او در الاتفاق دریافت می‌کرد، این ستاره انگلیسی با مالیات نزدیک به 10 میلیون یورویی در صورت بازگشت به این کشور روبرو خواهد شد و شاید این موضوع نظرش را برای حضور دوباره در لیگ برتر تغییر دهد.