به گزارش "ورزش سه"، تیم پزشکی منچسترسیتی اجازه حضور هالند در تمرینات این هفته را ندادند و به این ترتیب او از فهرست اعلام شده از سوی پپ گواردیولا برای بازی برابر نیوکسل در روز شنبه خط خورد. 

این بازیکن 23 ساله با مصدومیتی جدی مواجه شده که اجازه درست راه رفتن را به او نمی‌دهد و به همین دلیل شرایط حضور در میدان و کمک به تیمش را نخواهد داشت، این در حالی است که انتظار می‎‌‌رفت او بتواند از این بازی تیمش را همراهی کند. 

اما پرواز بازیکنان سیتی به ابوظبی برای برگزاری اردوی تمرینی زمستانی در آب و هوای گرم و معتدل این شهر در روز چهارشنبه شاید کمکی به آنها باشد که بتوانند هرچه سریع‌تر روند درمان این ستاره نروژی را طی کنند. 

1978021

گواردیولا درباره غیبت او در تمرینات و فهرست سیتی گفت:« امیدواریم که هالند از آخر ماه جاری (میلادی) آماده حضور در زمین باشد. مصدومیت او کمی بیشتر از آنچه که ما انتظارش را داشتیم طول کشید. مصدومیتش مربوط به استخوان است و نیاز به زمان بیشتری دارد. جای او در تیم ما خالی است.»

منچسترسیتی امشب و از ساعت 21 به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی نیوکسل به مصاف این تیم خواهد رفت.