به گزارش "ورزش ‌سه"، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در روز سوم برای فوتبال ایران از ساعت 21 امشب آغاز می‌شود و شاگردان امیر قلعه‌نویی در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی به مصاف فلسطین می‌روند.

باشگاه سپاهان در جام ملت‌های آسیای 2023 قطر بیشترین نماینده را در اردوی تیم ملی دارد و به طبع آن درآمد مالی بیشتری هم نسبت به سایر باشگاه‌های ایرانی و اروپایی از حضور بازیکنان‌شان در اردوی تیم ملی ایران به دست خواهند آورد. آنها در آستانه اولین دیدار تیم ملی با انتشار پوستری که 5 بازیکن ملی پوش آنها در آن حضور دارند، برای تیم ملی در قطر آرزوی موفقیت و سربلندی کرده‌اند.

پیام نیازمند، رامین رضائیان، رضا اسدی، شهریار مغانلو و آریا یوسفی 5 ملی پوش سپاهان در قطر هستند که البته شاید در بازی اول هیچ کدام‌شان از ابتدا در ترکیب اصلی قرار نگیرند. در واقع تنها بازیکنی که با توجه به مسابقات اخیر تیم ملی شانس حضور در ترکیب اصلی را دارد، رامین رضائیان است که او هم هنوز به مرز آمادگی برای حضور در ترکیب اصلی نرسیده است.

1978115
باشگاه سپاهان با طراحی این پوستر نوشته است: «باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای تیم ملی ایران به ویژه  شیرمردان سپاهان در لباس تیم ملی ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت دارد.»