به گزارش ورزش سه، جام ملت‌های آسیا 2023 فردا رسما برای ایران آغاز خواهد شد و مسیر سخت و دشوار تیم ملی برای کسب قهرمانی آغاز خواهد شد.

بازیکنان و کادرفنی تیم ملی در این مسیر موانع مختلفی خواهند داشت و باید بدون توجه به هرگونه حواشی و مشکلات احتمالی فقط در مسیر موفقیت قرار بگیرند و حسرت چندین ساله حضور در فینال و قهرمانی جام ملت‌ها را پایان دهند.

ملی‌پوشان ایران در تمام مصاحبه هایی که چند وقت اخیر انجام داده‌اند از نیاز به حمایت هواداران و تلاش برای خوشحالی مردم صحبت کرده‌اند و باید در مرحله اول برای هدفشان آنقدر تلاش کنند که روز به روز تیمی کامل‌تر و همدل‌تر را در مسابقات ببینیم، هواداران فوتبال سال‌هاست که در انتظار درخشش ایران در سطح آسیا هستند و این بار امیدوارتر از قبل رقابت‌های تیم ملی را دنبال می‌کنند و انتظار تیمی شایسته را می‌کشند.

ایران در مسیر قهرمانی در ابتدای کار راه دشواری ندارد و به احتمال زیاد به عنوان صدرنشین از گروه صعود خواهد کرد اما در مراحل حذفی شرایط متفاوت خواهد بود، ما در سال‌های گذشته هم به سادگی از گروه خود صعود کردیم اما در مراحل حذفی با اتفاقات مختلفی حذف شدیم، از رفتار کودکانه مقابل ژاپن تا شکست‌های تلخ در ضربات پنالتی، این بار باید تجربیات تمام جام‌های گذشته را مرور کنیم و فرصت اشتباه کردن به خودمان ندهیم تا حسرتی دیگر به روزهایی که می‌شد قهرمان شویم اضافه نشود.

1978283

امیر قلعه نویی و شاگردانش امشب پس از پشت سر گذاشتن آخرین تمرین تاکتیکی پیش از دیدار با فلسطین به سمت هتل رفتند تا برای بازی فردا آماده شوند، فردا تیم ملی برای کسب اولین پیروزی راهی ورزشگاه اجوکیشن سیتی خواهد شد.

داستان ایران در جام‌ ملت‌های آسیا از فردا رنگ و بوی جدی‌تر به خودش خواهد گرفت و این اتوبوس باید ورود به ورزشگاه لوسیل را هم تجربه کند، جایی که فینال مسابقات در آن برگزار خواهد شد.