به گزارش ورزش سه، امیر قلعه نویی تیم ملی را با یک سوپرایز بزرگ در اولین بازی جام ملت‌ها به میدان فرستاد و مهدی قایدی از ابتدا در ترکیب تیم ملی قرار گرفت.

مهدی قایدی روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و در آخرین بازی دوستانه ایران مقابل اندونزی دو گل به ثمر رساند تا کادرفنی تیم ملی را برای حضور در ترکیب اصلی قانع کند، او حالا فرصت ویژه ای دارد تا در اولین بازی‌ ملی‌اش در یک تورنومنت بزرگ مهم‌ترین گل ملی‌اش را هم به ثمر برساند و روند رو به رشدی که داشته را هم حفظ کند.

همه چیز برای قایدی مثل یک رویا می‌ماند که می‌خواهد به بهترین شکل برای او پیش برود، مهدی چندین اردوی تیم ملی را از دست داده بود و به نظر می‌رسید کادرفنی نظر خاصی روی او ندارد و غایب بزرگ ایران در جام ملت‌ها خواهد بود اما بازیهایی که در آخرین روزهای مانده به جام ملت‌ها در لیگ امارات به نمایش گذاشت امیر قلعه نویی و دستیارانش را قانع کرد تا او را مسافر قطر کنند و حالا یکی از یازده بازیکن آغاز کننده ایران در جام ملت ها خواهد بود.


این مسابقه از لحاظ حساسیت مسابقه و تورنومنتی که در آن حضور دارد مهم‌ترین بازی ملی مهدی قایدی حساب می‌شود و در صورتی که بتواند عملکرد درخشانی داشته باشد می‌تواند در طول تورنومنت گزینه اول ایران برای سپردن جناح چپ هجومی باشد.

قایدی 12 بازی برای ایران انجام داده و در این مسابقات 4 گل هم برای تیم ملی به ثمر رسانده،یک گل مقابل بوسنی در دیدار دوستانه، یک گل مقابل کامبوج در دیدار مقدماتی جام‌جهانی 2022 و دو گل در آخرین دیدار دوستانه مقابل اندونزی، قایدی مقابل فلسطین به دنبال پنجمین گل ملی و حفظ جایگاه ای که به سختی در تیم ملی به دست آورده خواهد بود.