به گزارش "ورزش سه"، هری کین، مهاجم انگلیسی، در تابستان با جدایی از تاتنهام به بایرن مونیخ منتقل شد و عملکرد او در بوندس‌لیگا قابل توجه است.

او طی 17 بازی 22 گل به ثمر رسانده است و به رکورد بیشترین گل زده طی یک فصل در بوندس‌لیگا که در اختیار روبرت لواندوفسکی است، نزدیک شد. لواندوفسکی در سال 2021 با 41 گل آمار بیشترین گل زده در یک فصل رقابت‌های بوندس‌لیگا را به نام خود کرد.

هری کین، مهاجم بایرن مونیخ، درباره احتمال برابری با رکورد روبرت لواندوفسکی به عنوان بهترین گلزن یک فصل در بوندس‌لیگا اظهار نظر کرد.

کین در مصاحبه با روزنامه آلمانی کیکر گفت: "من به این موضوع فکر نمی‌کنم، اما رسانه‌ها و هواداران حق دارند در مورد هر چیزی صحبت کنند. البته ما سعی می‌کنیم بهترین‌ها را ارائه دهیم. ما باید رکورد لواندوفسکی را بشکنیم و رکوردهای دیگری را برای خودمان ثبت کنیم."

1979046

آخرین ملاقات با لواندوفسکی؟

قبلا دو بار با او ملاقات کرده بودم. یک بار در یک فیلم تبلیغاتی و یک بار در فرودگاه. او بازیکنی است که کارهای زیادی برای بایرن مونیخ انجام داده است. او در اینجا جایگاه بزرگی دارد و استانداردها را بسیار بالا برده است. من در بایرن شروع خوبی داشتم و امیدوارم طی چند ماه آینده به رکوردهای او نزدیک شوم.

فاصله با رکورد آلن شیرر به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر؟

من به تعداد گل‌هایی که در لیگ برتر به ثمر رساندم بسیار افتخار می‌کنم، اما شکستن این رکورد، بزرگترین هدف من نبود. البته، هر چه در سال‌های اخیر به آن نزدیک‌تر می‌شوم، صحبت در مورد آن بیشتر می‌شود، اما باید منتظر ماند. هیچکس نمی‌داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. من اینجا در بایرن هستم، قراردادی 4 ساله دارم و این چیزی است که روی آن متمرکز هستم.

چه شد که بایرن را انتخاب کردی؟

توماس توخل در مورد ایده‌هایش به من گفت. اینکه چه جایگاهی برای من در نظر گرفته است، به چه چیزی نیاز دارد و چگونه می‌تواند پیشرفت کند. این چیزی است که من را تحت تاثیر قرار داد. توماس ایده‌های تاکتیکی فوق العاده‌ای دارد و مشخص است که می‌خواهد چگونه بازی کند. او در رختکن انرژی و اشتیاق خوبی به تیم می‌دهد. دوست دارم به حرف‌های او گوش کنم و یاد بگیرم. می‌خواهیم لیگ و لیگ قهرمانان اروپا را ببریم و هر چه بیشتر صحبت کنیم، بیشتر به هم کمک می‌کنیم و بیشتر به هم کمک می‌کنیم. وقتی به لیگ قهرمانان اروپا و شکل تیم‌ها نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که بایرن جزء 3 کاندیدای برتر کسب عنوان قهرمانی است.