به گزارش "ورزش‌سه"، این دو که در نیم فصل اول دو بازیکن کلیدی تیم مورایس بوده‌اند، شب گذشته میهمان برنامه فوتبال برتر شدند و به سوالات مختلف محمدحسین میثاقی مجری برنامه پاسخ دادند.

یکی از سوالات میثاقی درباره مصاف آسیایی سپاهان در مقابل الهلال بود که قربانی در واکنش به این سوال و اینکه آبی‌پوشان عربستانی طبق نظر کارشناسان مدعی‌ترین تیم جام برای کسب قهرمانی هستند، گفت: «قطعا همینطور است. تیمی که 20 بازی را پشت سر هم برده، قطعا مدعی قهرمانی است. ما می‌توانستیم در مرحله گروهی صدرنشین بشویم ولی اتفاقاتی رخ داد، بازیکنان را نداشتیم، جواد را در بازی الاتحاد نداشتیم و ...به نظرم می‌توانستیم صدرنشین باشیم. خدا را شکر که توانستیم صعود کنیم. اگر بازی آزادی هم بود می‌دانستیم که هواداران می‌آیند.» 

او سپس در واکنش به این سوال که تمام بازی‌هایشان در آزادی را برده‌اند، اضافه کرد: «بله خدا را شکر آزادی برای ما خیلی خوش یمن بوده و همه بازی‌هایمان را برده‌ایم.» 

1979327

قربانی ادامه داد: «این بازی هم در نقش جهان است و به نظرم هواداران خیلی می‌توانند به ما کمک کنند. از آنها خواهش می‌کنم 26 بهمن به ورزشگاه بیایند. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با حمایت آنها برنده مسابقه شویم.» 

حسین‌نژاد هم درباره بازی با الهلال اینطور اظهارنظر کرد: «الهلال واقعا تیم قوی‌ای است. دیدید چقدر بازیکن گرفته و چقدر خرج کرده ولی اینجا تا هزینه‌ای برای تیم ما می‌شود، داستان درست می‌کنند.»

قربانی حرف‌های قربانی را با این جملات تکمیل کرد: «اصلا شرایط قابل مقایسه نیست خرج فوتبال ما و عربستان. ببینید چه ستاره‌هایی را آورده‌اند. ستاره‌هایی که ما قبلا فقط آنها را در تلویزیون دیده بودیم. مشخص است که بازیکنان عربستانی کنار این ستاره‌ها پیشرفت می‌کنند. الاتحاد یک هافبک دفاعی داشت که در تیم امید با ما بازی کرده بود، اما در ماه‌های اخیر بازی کردن کنار ستاره‌هایی نظیر کانته و فابینیو سبب شده تا خیلی بهتر شود.»