به گزارش ورزش سه، شاگردان امیر قلعه نویی در بازی با فلسطین برنامه هجومی ایران در ادامه مسابقات را در یک دیدار رسمی مرور کردند و چندین مرتبه با اجرای تکراری حرکات سعی در مرور تاکتیک و رسیدن به شرایط ایده‌آل در یک دیدار رسمی بودند.

علیرضا جهانبخش و مهدی قایدی دو مهاجمی که در این مسابقه عملکرد خوبی داشتند موفق ثبت گل و پاس گل شدند تا یکی از پلن های هجومی ایران در جریان مسابقه و البته ادامه جام ملت‌های آسیا ثمر بخش باشد.

علیرضا جهابنخش و مهدی قایدی دو بازیکنی هستند که پتانسیل عبور یک در مقابل یک را دارند و مدافعان کناری تیم حریف کار دشواری برای مهار آنها خواهد داشت و برای پوشش دفاعی به حضور یک یاردفاعی در نزدیکی یا پشت سر خود خواهند داشت که همین موضوع محوطه جریمه و میانه میدان را خلوت تر خواهد کرد تا بازیکنان کلیدی ایران در خط حمله و هافبک فضای بیشتری برای خلق موقعیت داشته باشند.

1979465

ستاره‌های سریع و تکنیکی ایران روی گل سوم ایران نقش مستقیم داشتند و حرکت عرضی و پاس علیرضا جهانبخش با نفوذ و شوت تک ضرب قایدی به گل رسید تا نمونه ای بارز از آن چه که در طول مطلب توضیح دادیم باورپذیر تر باشد.

ایران روی نیمکت علی قلی‌زاده و محمد محبی را هم در اختیار دارد و مهدی ترابی در حال حاضر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، قلی‌زاده بازیکن چپ پای تیم ملی هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و پیش‌بینی می‌شود در جریان بازی با هنگ‌کنگ او هم فرصت حضور در میدان را داشته باشد.