به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر بیش از 16 سال است که در بایرن مونیخ توپ می زند و برای تیم آلمانی در 686 دیدار به میدان رفته و 237 گل به ثمر رسانده است. او موفق شده است با این تیم به همه عناوین تیمی ممکن دست پیدا کند. با وجود دقایق بازی کم و نیمکت نشینی از ابتدای این فصل، در مصاحبه با بیلد این ستاره اعتراف کرد که دوست دارد به همکاری با بایرن مونیخ ادامه دهد.

بولت تراکتورادامه همکاری با باشگاه؟
" بایرن بخش بسیار مهمی از زندگی من است. و حتی زمانی که در مقطعی دیگر اینجا بازی نکنم، همینطور خواهد ماند. آمار بازی کردن زیاد، برای من مهم ترین چیز نیست بلکه تجربیات و لحظاتی که من با تیم، باشگاه و هواداران داشتم مهم هستند. من به دنبال تجربه بیشتر این لحظات با تیمم خواهم بود."

1979529

بولت تراکتورآلمان می تواند یورو را ببرد؟
"ما می توانیم این کار را انجام دهیم، بله. من مطمئنم و با این حال همه دست اندرکاران فوتبال آلمان و به خصوص ما بازیکنان باید تا حدی از غرور دست بکشیم. شکی نیست که می توانستیم در بازی های مقابل اتریش یا ژاپن پیروز شویم. اما باید توجه داشته باشیم که این کار به تنهایی قابل انجام نیست. ما این حس را از دست داده‌ایم که حتی به عنوان آلمان، باید هر لحظه در زمین به ترس ها و محدودیت های خود غلبه کنیم."

بولت تراکتورآیا در یورو به تونی کروس نیاز داریم؟
"از نظر من همیشه و همه جا از تونی کروس استقبال می‌شود. او یک اپراتور توانا است و می‌داند برای بازی کردن به‌عنوان بازیکن هم به صورت انفرادی و همتیمی در رقابتی در بالاترین سطح به چه عواملی نیاز است. جولیان ناگلزمان و کادر مربیگری‌اش در تابستان تیمی را جمع آوری می کنند که به طوری شایسته برای حضور مثبت در این مسابقات هماهنگ شود. خواهیم دید چه کسی آنجا خواهد بود و چه کسی نخواهد بود."