به گزارش "ورزش‌ سه"، نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر که تمام شد نام سیاوش یزدانی از سوی منوچهر نیکفر مدیرعامل باشگاه در لیست مازاد مورایس اعلام شد، اما به نظر می‌رسد قرار است تغییراتی را در این لیست شاهد باشیم.
سپاهان در قلب خط دفاعی در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت که بخشی از آن به دلیل عملکرد نیلسون جونیور برزیلی بود که در نیمه راه از اردوی طلایی پوشان جدا شد و بخشی از آن هم به دلیل مصدومیت‌های متوالی سیاوش یزدانی بود که به دلیل مصدومیت نتوانست آنطور که مورایس روی او حساب باز کرده بود به تیم کمک کند.
حالا اما شرایط متفاوت شده و سیاوش به نظر می‌رسد با استراحت مناسبی که داشته، توانسته مصدومیت را پشت سر بگذارد و این روزها یکی از بازیکنان فعال تمرین سپاهان است.

1981134

مورایس در قلب خط دفاعی به احتمال زیاد به جذب یک بازیکن خارجی دست خواهد زد، اما به نظر می‌رسد مربی پرتغالی سپاهان درباره سیاوش یزدانی تغییر موضع داده و او با وجود اینکه در لیست فروش قرار گرفته بود، در تمرینات حضور دارد تا احتمال ادامه همکاری‌اش با طلایی پوشان اصفهانی اصلا کم نباشد.
سیاوش یزدانی در ابتدای لیگ هفدهم به عنوان یکی از بازیکنان برجسته پیکان به سپاهان پیوست و طی دو فصل حضور در این تیم توانست خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیم مطرح کند و راهی استقلال شود. او اصلا دوست ندارد بازگشتش به سپاهان پایانی تلخ داشته باشد و تمام تلاش خود را به کار گرفته که همچنان شانس حضور در اردوی سپاهان را داشته باشد.