به گزارش "ورزش‌ سه"، نیم فصل اول برای سپاهان با اتفاقات عجیب و غریبی آغاز شد و به انتها رسید. صادر نشدن کارت دو بازیکن تیم، شکایت 4 باشگاه لیگ برتری و صدور حکم بی‌سابقه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، حواشی بازی الاتحاد و اعلام یک حکم سنگین و تاریخی دیگر اینبار از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازگردانده شدن 4 امتیاز کسر شده، محرومیت 6 بازیکن سپاهان در آستانه بازی با گل‌گهر و صد البته حواشی داوری که تمام تیم‌ها و مربیان‌شان را در نیم فصل اول کلافه کرد، می‌توانست هر مربی خارجی دیگری را در فوتبال ایران به پایان برساند.

البته مورایس هم در انتهای فصل و پس از حواشی بازی با شمس آذر همین تصمیم را گرفته بود، اما به هر ترتیب او راضی به بازگشت شد و حالا در سکوتی  که اردوی سپاهان در سایه جام ملت‌های آسیا به خود گرفته، در تلاش برای بازگرداندن طلایی‌پوشان به ریل موفقیت است.

1981018

اولین سال حضور مورایس در لیگ برتر با کسب عنوان دومی تمام شد و در جام حذفی هم این تیم مقابل قهرمان یعنی پرسپولیس از دور مسابقات کنار رفت. 

در سال جدید حالا همچنان سه جام پیش روی مورایس قرار دارد و به نظر نمی‌رسد سپاهان در هر یک از این سه جام به راحتی قصد کنار رفتن داشته باشد و این خط و نشانی است که این مربی پرتغالی برای رقیبانش در ایران و تیم سابقش الهلال در آسیا کشیده است.