به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک، کاپیتان لیورپول، تایید کرد که پس از تصمیم شوکه کننده یورگن کلوپ، آینده نامشخصی دارد.

روز جمعه یورگن کلوپ تایید کرد که در پایان فصل لیورپول را ترک می‌کند و نمی‌تواند بیش از 9 سال مربیگری این تیم را برعهده داشته باشد.

کلوپ در ژانویه 2018 فن دایک را از ساوتهمپتون به خدمت گرفت و او اکنون بازوبند کاپیتانی این تیم را در اختیار دارد. در حالی که 18 ماه از قرارداد منعقد شده در تابستان 2022 باقی مانده، فن دایک اعلام کرد که برای مشخص شدن آینده‌‍‌اش منتظر اقدامات باشگاه است.

فن دایک در گفتگو با تایمز گفت:"آیا بخشی از تیم جدید در آینده خواهم بود؟ این یک سوال بزرگ است. نمی‌دانم! 18 ماه از قراردادم مانده؟ این درست است. عدد خوبی اما من نمی‌دانم. باشگاه کار بزرگی در پیش خواهد داشت، این کاملا مشخص است. باشگاه به غیر از انتخاب مربی جدید، باید کل کادرفنی و همه چیز را تغییر دهد. بسیار کنجکاو هستم که این مسیر به کجا ختم می‌شود. زمانیکه همه چیز مشخص شود، وضعیت من هم معلوم خواهد شد. من نمی‌توانم الان چیز زیادی در مورد آن بگویم."

1984445

فن دایک درباره وضعیت آینده خود پس از جدایی یورگن کلوپ ادامه داد:"این پایان دوران یورگن کلوپ خواهد بود و من هنوز بخشی از آن هستم. به همین دلیل دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم. تمرکز اصلی من همین است. ما در پایان فصل خواهیم دید چه می‌شود، امیدوارم به موفقیتی که همه آرزوی آن را داریم دست یابیم. احتمالاً تا آن زمان درباره کارهای باشگاه بیشتر خواهیم شنید و سپس خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد."

کاپیتان لیورپول اولین بازیکنی بود که به خداحافظی یورگن کلوپ واکنش نشان داده بود. او در این مورد گفت:"من احساس عجیبی داشتم چون سؤالات زیادی وجود دارد که همه می‌خواهند از تک تک ما بپرسند."