به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد سیرجان ایرانیان که با 16 برد و 46 امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد، این هفته در سالن 9 دی رفسنجان به مصاف مس می‌رود. فولادی‌ها در صورت شکست میزبان خود صعودشان به مرحله پلی‌آف قطعی می‌شود. البته این موضوع به نتیجه مسابقه تیم نهم جدول هم بستگی دارد.

مس رفسنجان در دور رفت سه بر یک مغلوب فولاد شد و شاگردان محمد محمدکاظم امیدوارند با امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران خونگرم رفسنجان در این مسابقه به هشتمین برد خود دست یابند. مس در حال حاضر با 22 امتیاز در رتبه یازدهم جدول است و پیروزی در این مسابقه تغییری در جایگاهش ایجاد نخواهد کرد.

تیم گیتی‌پسند اصفهان که در هفته هجدهم با شکست مس به رتبه دوم جدول صعود کرد، این هفته در اسلامشهر به مصاف طبیعت می‌رود، تیمی که در هفته هجدهم موفق به شکست پیکان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها شد و برای مسابقه با نماینده اصفهان و کسب دوازدهمین برد انگیزه مضاعف دارد.

طبیعت هم همانند گیتی‌پسند 11 برد در پرونده دارد و فاتح این مسابقه رتبه بالاتر جدول را از آن خود خواهد کرد. مسابقه دور رفت نیز سه بر یک به سود گیتی‌پسند به پایان رسید و نماینده اسلامشهر با اولویت انتقام دور رفت به میدان می‌رود.