به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن موفق شد در مهمترین رقابت این هفته بوندسلیگا برای تعیین صدرنشین در خانه، بایرن مونیخ را 3-0 شکست و اختلاف امتیاز خود را با این تیم به 5 تا افزایش دهد. ژابی آلونسو با هیجان بسیاری از عملکرد شاگردانش در این بازی تمجید کرد.

عوامل پیروزی امشب؟
"ما می‌خواستیم رو به جلو بازی کنیم. کار بزرگی انجام دادیم، نظم تیم عالی بود. در واقع کل عملکرد عالی بود، تعهد شاگردانم به برنامه‌های فنی ستودنی بود. نشان دادیم چقدر در زمان‌های حساس تمرکز داریم. ما به اندازه کافی فرصت گل داشتیم و آنها تقریباً هیچ شانسی نداشتند. ما امروز مثل همیشه توپ را در اختیار نداشتیم، اما بدون توپ هم بر بازی مسلط بودیم. تطبیق پذیری تیم به این معنی است که ما همیشه یکسان بازی نمی‌کنیم "

1989553

بدون شکست در این فصل؟
"من یک تیم عالی و بازیکنانی بزرگ دارم، من به تنهایی نمی‌توانم این کار را انجام دهم. ما انرژی فوق العاده‌ای داریم و این کلید کار است. هیچ راز عجیب و غریب دیگری وجود ندارد. بازیکنان باور دارند و این چیزی است که ما می‌خواهیم."

در مورد شانس قهرمانی لورکوزن؟
"شما دوست دارید هر هفته در این باره سوال کنید اما من زودتر از ماه می به آن جواب نمی٬دهم. فعلا باید واقع بین باشیم و در رویا فرو نرویم."

جشن گرفتن بعد از پیروزی مقابل هواداران با کل کادر فنی؟
"لحظه بسیار خوبی برای جشن گرفتن با هواداران و کل کادرفنی بود. آنها بسیار سخت کار می‌کنند و بازیکنان این را می‌دانند. این یک برد عالی برای همه ما در پشت صحنه بود. شاید فردا نیز کمی جشن بگیریم، سپس دوباره سر کار برمیگردیم و برای بازی بعدی آماده می‌شویم. هر هفته بازی‌ها برای ما مهم‌اند. هنوز فوریه است و ما باید آرامش خود را حفظ کنیم."

در دو بازی اخیر برای دو قهرمانی پتانسیل خود را نشان دادید؟
"ما سه شنبه خیلی خوب بازی کردیم و هر کدام از این بازی‌ها تجربه جدیدی برای حضور در بازی‌های بزرگ به ما می‌دهد. ما به این ذهنیت نیاز داریم. اگر در بایرن این سطح را داشته باشیم، نشان می‌دهد که تیم رشد کرده است."