به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهمترین تغییرات پیش از آغاز هفته هجدهم، ساکت الهامی به عنوان سرمربی نساجی معرفی شد تا بلکه بار دیگر در نقش ناجی قائمشهری‌ها ظاهر شود و مانع از سقوط امید شهر خسته به دسته پایین‌تر شود. ساکت در بازگشت به این تیم نتوانست در تقابل با گل گهر پیروز از زمین خارج شود و نتیجه حک شده بر روی اسکوربرد ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان، شکست تاکتیکی و فنی او را نشان می‌داد.

البته در شروع هم این انتظار نبود که بخواهد در تیمی که مدت‌هاست پیروز نشده، در نتیجه تغییر ایجاد کند اما شکست سه گله برابر گل گهر آنقدری برای او غیرقابل باور بود که بازیکنانش را در شرایطی که تهران سردترین روزهای خود در سال 1402 را تجربه می‌کند، تمرین دهد و به نوعی آنها را تنبیه کند!

تقابل با گل گهر، پنجاهمین حضور الهامی روی نیمکت نساجی بود و در این 50 دیدار با 18 برد، 16 تساوی و 16 شکست از نظر نتیجه یکی از سرمربیان خاص این تیم بود که قهرمانی در جام حذفی برای تثبیت شدن جایگاه او در قلب نساجی‌چی‌ها کافی بود اما او در ادامه فصل یک ماموریت مهم دارد که می‌تواند سبب شود تا از قبل هم در مازندران محبوب‌تر شود.

نساجی صرفا با یک پیروزی در لیگ می‌تواند از منطقه سقوط تغییر کند و ساکت خوشحال است که دیدار بعدی آنها در لیگ قرار است مقابل صنعت نفت آبادان همسایه رده پانزدهمی نساجی در جدول لیگ برتر باشد. آنها تا پایان سال 1402 هم باید با شمس آذر و آلومینیوم نیز دیدار کنند که این فرصت خوبی است تا الهامی خیال خودش را از وضعیت آرمانی نساجی راحت کند.