به گزارش "ورزش‌ سه"، مورایس در این مسابقه 4 بازیکن کلیدی‌اش را به دلیل مصدومیت و سیاوش یزدانی را هم به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، تا احتمالا روز سختی برای طلایی پوشان باشد.

خط دروازه با سورپرایز مورایس 
مورایس در خط دروازه پیام نیازمند و نیما میرزازاد را در اختیار دارد و با توجه به اینکه مورایس در اولین بازی حذفی سال گذشته و در شرایطی مشابه به نیما میرزازاد بازی داده بود، در این مسابقه هم این مربی پرتغالی بار دیگر به میرزازاد فرصت داده است.

در قلب خط دفاعی با توجه به محرومیت سیاوش یزدانی که از آخرین بازی سپاهان در جام حذفی مقابل پرسپولیس باقی مانده، هادی محمدی و محمد دانشگر شانس قرار گرفتن در ترکیب اصلی را به دست آورده‌اند و در پست دفاع چپ و راست نیز شاهد حضور میلاد زکی‌پور و رامین رضائیان هستیم.

سه بازیکن میانی سپاهان با توجه به غیبت آریا یوسفی، حسین‌نژاد و محمد کریمی امید نورافکن، برایان دابو و علی اصغر اعرابی خواهند بود تا مثلث خط هجومی نیز در روز غیبت اثرگذار فرشاد احمدزاده به رضا اسدی، شهریار مغانلو و کاوه رضایی سپرده شود.

سپاهان ترکیب سپاهان مقابل شمس آذر: 
نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، امید نورافکن، علی اصغر اعرابی، رضا اسدی، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.