به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصلی پر از شک و تردید را پیش رو دارد. اصلی‌ترین مورد در سطح ورزشی، عدم اطمینان بازیکنان از اینکه چه کسی فصل بعدی رهبر بارسلونا خواهد شد، است.

خبر جدایی ژاوی هرناندز از همان روز اول در باشگاه تاثیر زیادی گذاشت. این چیزی است که بازیکنان گفته‌اند. رابطه و همکاری او با بازیکنان بسیار عالی است و آنها نگران هستند که مربی بعدی نتواند جای ژاوی را در این موارد پر کند.

وقتی از مارک آندره تراشتگن پس از بازی مقابل اتلتیک بیلبائو در مورد این موضوع پرسیده شد، او همه ادعاها را رد کرد. هم درباره نبود جاه‌طلبی در تیم و هم شک بازیکنان نسبت به آینده باشگاه.

1992429

تصمیم ژاوی شک را به دل بازیکنان انداخته است. آنها می‌بینند که باشگاه گزینه مناسبی برای جایگزینی ژاوی ندارد و در انتخاب‌هایش سردرگم است. آنها نگران هستند که مربی بعدی ترکیبی کاملا متفاوت با ترکیب ژاوی و ایده‌های او داشته باشد.

راه‌حل‌ها

آنها می‌توانند هانسی فلیک یا توماس توخل را به‌عنوان مربی فصل بعد انتخاب کنند. رابطه خوب آنها با بازیکنان آلمانی باشگاه می‌تواند موضوعی کلیدی در بارسلونای فصل بعد باشد.
انتخاب رافا مارکز هم می‌تواند گزینه خوبی برای بازیکنان جوان بارسلونا باشد. او آنها را از تیم جوانان به خوبی می‌شناسد و این موضوع می‌تواند ادامه‌دار باشد.

در هر صورت هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. دکو و خوان لاپورتا برنامه‌هایی برای انتخاب مربی جدید دارند، اما هنوز حرکت واضحی در مذاکره با مربیان نداشته‌اند و مشخص نیست چه کسی جایگزین ژاوی هرناندز خواهد شد.