به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که تعیین‌کننده‌ترین مقطع فصل را سپری می‌کند با مصدومیت پدری و فرانکی دی‌یونگ، دو ستاره خط هافبکش وارد یک بحران شده است.

هیچ یک از آنها نمی‌توانند در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی حضور داشته باشند. در حال حاضر هدف کادر فنی بارسلونا این است که نفرات بیشتری را برای بازی‌های مهم هفته‌های آینده از دست ندهد. آنها می‌خواهند تا بازی با ناپولی از لامینه یامال مواظبت کنند.

این مهاجم جوان از ناحیه زانو مشکلاتی دارد که باعث شد ژاوی هرناندز برای بازی با ختافه بر روی او ریسک نکند و این ستاره را به بازی نفرستد. برای بازی با اتلتیک بیلبائو هم سرمربی اسپانیایی قصد نداشت از او استفاده کند اما مصدومیت پدری در نیمه اول باعث شد یامال به بازی برود.

1998234

یامال برای ژاوی نقش بسیار بزرگی دارد و این مربی نمی‌خواهد او را برای بازی حساس با ناپولی از دست بدهد. گفته می‌شود وضعیت ستاره اسپانیایی روز به روز بررسی می‌شود و تمرینات نسبتاً سبک‌تری از بازیکنان دیگر خواهد داشت.

بارسلونا در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه هفته آینده از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه المپیک به مصاف ناپولی خواهد رفت. بازی رفت در ناپل با نتیجه مساوی ۱-۱ خاتمه یافت.