به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حال حاضر در حال تلاش برای افزایش شانسش برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل است. با این وجود برنامه‌های نقل و انتقالاتی آنها هم در حال پیشرفت است.

خوان لاپورتا که شخصاً موارد و موضوعات نقل و انتقالاتی در بارسلونا را مدیریت می‌کند امشب با ایجنت بازیکنانی مانند ژوائو کانسلو، ژوائو فلیکس و آلخاندرو بالده جلسه مهمی برگزار کرده است.

بارسلونا از عملکرد فلیکس و کانسلو که هر دو بازیکنانی قرضی از اتلتیکو مادرید و منچستر سیتی هستند، راضی است و می‌خواهد قرارداد این دو را تمدید و یا دائمی کند.

1998325

به همین دلیل لاپورتا با مندس دیدار مهمی داشته تا در مورد سرنوشت این بازیکنان پرتغالی صحبت کنند. وضعیت آنها پیچیده است زیرا هم اتلتیکو مادرید و هم منچستر سیتی برای دائمی شدن قرارداد فلیکس و کانسلو خواهان مبلغ بسیار بالایی هستند و همین موضوع باعث شده که شانس بارسا برای نگه داشتن آنها کم شود.

موضوع دیگری که مندس و لاپورتا درباره آن گفت‌وگو کرده‌اند، پیشنهادات مهم برای آلخاندرو بالده است. این ستاره جوان قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با باشگاه تمدید کرده اما بارسلونا می‌خواهد در صورت وجود پیشنهادی مناسب، او را به فروش برساند.