به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته استقلال آبی پوش ملاثانی مقابل سایپا در بوشهر به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکرد. در پایان این مسابقه سیاوش اکبرپور سرمربی استقلال ملاثانی گفت: خداراشکر که بازی خیلی زیبا و فنی را شاهد بودیم و در روزی که در سخت‌ترین شرایط ممکن توانستیم خودمان را به بوشهر برسانیم در نبود ۵ بازیکن اصلی‌مان مستحق برد بودیم، ولی متاسفانه روی اشتباه خودمان در دقیقه ۹۱ بازی به تساوی کشیده شد و به هر دو تیم بابت ارائه فوتبال زیبا تبریک می‌گویم، قبلا هم‌عرض کرده بودم که تیم من نمی‌بازد و هر کاری کنند به راحتی در زمین پا پس نمی‌کشیم.

او ادامه داد: باز هم خدا را شکر می‌کنم که نتایج قابل قبولی کسب کردیم شرایط خیلی سختی داریم، شاید کسی نداند چه مشکلاتی داریم با توجه به شناختی که از تیم خوب سایپا داشتیم این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و روزنه‌ها را روی این تیم بستیم و می‌دانستیم به چه شکل بازی می‌کنند و چندین موقعیت صددرصد گلزنی را داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم. فوتبال همین است دیگر ولی به همگان نشان دادیم چه کیفیت فنی بالایی داریم. بعد از نیم فصل اول ۶ بازیکن از ما جدا شدند و بازی با سایپا ۵ بازیکن اصلی خودمان (احسان علوان‌زاده، میلاد پاک پرور، رضا انتیک، محمد اهل شاخه، میثم شاهمکوند) را نداشتیم و به شیرمردان و بازیکنانم تبریک می‌گویم که بسیار فنی و تاکتیک‌پذیر هستند. چندین بار تعویض تاکتیک داشتیم و و باز هم به تیم‌حریف تبریک می‌گویم که بازی زیبا و پر از موقعیتی برگزار شد و در صحنه گل اول ملاثانی گل زیبایی که زدیم مشاهده کنید که فقط در فوتبال اروپا خواهید دید.

1998440

هافبک سابق استقلال با تاکید بر اینکه باید به تیمش احترام بگذارند، بیان کرد: خیلی دوست داشتم پیروز شویم و چند رتبه‌ای در جدول بالا برویم ما در تمامی مسابقات برای برد وارد میدان می‌شویم و دیگر تیم‌ها باید به ما احترام بگذارند و از ما حساب ببرند، فکر می‌کنم تیم ما به اندازه دو تیم خوزستانی در لیگ برتر امتیاز کسب کرده و هیچکس هم نیست به ما نگاه کند، از نمایندگان استان خوزستان تقاضا دارم شب عیدی نگاه ویژه‌ای به ما داشته باشند و کمک حال ما شوند.

او در پایان گفت: ما خیلی تنها هستیم، شب عید است، دست بچه‌های ما را بگیرید، شاید کسی باورش نشود، ولی ما برای این بازی با ماشین‌های شخصی خودمان به بوشهر آمدیم، به غیرت بازیکنانم تبریک می‌گویم و مقابل آنها باید تعظیم کرد که من این کار را می‌کنم و برای بزرگ شدن در فوتبال کمکشان می‌کنم چون خیلی مظلوم هستند و قطعا این اتفاق خواهد افتاد.