به گزارش "ورزش سه"، شبکه بارسا وان تهیه مستندی سریالی را در دستور کار قرار داده است و در هر اپیزود از این برنامه 40 دقیقه‌ای به بررسی ریشه‌های یک بازیکن این تیم می پردازد.
اولین قسمت از این سریال درباره رونالد آرائوخو، مدافع و کاپیتان دوم این تیم است و در آن او در سرزمین مادری‌اش، ریورا، و در کنار خانواده اش دیده می‌شود. برخی مسائل زندگی شخصی و حرفه‌ای این بازیکن و روندی که روی دوران حرفه‌ای او تا رسیدن به بارسا تأثیر گذاشته‌اند در این قسمت بررسی و به نمایش گذاشته شده است.

1998603

در افتتاحیه این قسمت از این مستند، افراد سرشناسی از باشگاه بارسلونا از جمله خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، ژاوی هرناندز، سرمربی تیم و دکو، مدیر ورزشی تیم به همراه چند تن از همبازی‌های آرائوخو حضور داشتند.

1998602

خود این ستاره در مورد این مستند به آ اس گفت: "خیلی خوب بود، بهتر از چیزی که انتظار داشتم. دیدن اینکه خانواده‌ام اصلیت و واقعیت من را نشان می‌دهند، جالب است، این که خانواده ام را به رسانه‌ها نشان دهم کاری است که عادت ندارم انجامش بدهم. تماشای صحبت‌های پدر و مادرم، چون اولین بار بود که مقابل دوربین می رفتند، برای من خیلی خنده دار بود. احساس جالبی است چون خانه من چیزی است که من بیشتر از هر چیزی در دنیا دوست دارم و حالا همه این را خواهند دید."