به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در حالی امروز در ورزشگاه مس رفسنجان به میدان می‌رود و رقابت حساسی را مقابل شاگردان محرم نویدکیا برگزار می‌کند که سید مهدی حسینی تجربه بازی برای مسی‌ها را دارد ولی حالا در جمع سرخ پوشان تبریزی حاضر است و سعی دارد مثل دور رفت بدرخشد.

سید مهدی حسینی که پس از دو سال درخشان در مس رفسنجان تصمیم به جدایی گرفت و پیشنهاد باشگاه تراکتور را قبول کرد، تاکنون در 15 مسابقه لیگ برتر برای سرخ پوشان تبریزی به میدان رفته که توانسته دو گل به ثمر رساند و روی سه گل دیگر موثر باشد که یکی از آنها را در دور رفت برابر مس داشت.

1963628

این هافبک ریزنقش و تکنیکی در مسابقه رفت تراکتور مقابل مس رفسنجان که تیمش در آستانه تساوی خانگی قرار داشت، با نظر پاکو خمس به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و در لحظات پایانی یک ارسال تماشایی انجام داد تا مهدی عبدی نخستین گل خود را برای تراکتور به ثمر برساند و صاحب سه امتیاز شوند.

مهدی حسینی که پس از درخشش مقابل فولاد خوزستان و دو گل به این تیم جایگاهش را تثبیت کرد و همواره در نفرات اصلی بوده، امیدوار است امروز هم برابر تیم فصل گذشته‌اش مثمر ثمر ظاهر شود و بازگشت خاطره انگیزی به رفسنجان داشته باشد.