باشگاه پرسپولیس هیچ تلاشی برای پرداخت بدهی استوکس و رادوشوویچ ندارد و به همین دلیل واکنشی به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نشان نداده است

بحث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، این روزها به یکی از دغدغه های هواداران این تیم تبدیل شده است.

به گزارش طرفداری، همان طور که می دانید آخرین مهلت FIFA به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی آنتونی استوکس نیز به پایان رسید و با توجه به این که باشگاه پرسپولیس موفق نشد تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (دیروز) این بدهی را بپردازد، عملا پنجره نقل و انتقالاتی سرخ پوشان بسته اعلام خواهد شد. اگرچه مسئولان باشگاه هنوز واکنش مشخصی به این اخبار نشان نداده اند اما بی تردید طی ساعت ها و روزهای آینده این خبر به صورت رسمی اعلام می شود تا پنجره پرسپولیس برای چندمین بار طی دو سال اخیر بسته شود.

در این میان آن چه عجیب به نظر می رسد سکوت رضا درویش در قبال این موضوع است. سکوتی که باعث ناراحتی گروهی از هواداران پرسپولیس شده است. آن ها معتقدند مدیریت باشگاه سیاست بی خیالی را در پیش گرفته و به همین دلیل پاسخی برای این اتفاق ندارد، در حالی که موضوع کاملا برعکس است.

همان طور که طی روزهای اخیر در طرفداری نوشتیم بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه در این برهه زمانی تهدیدی برای مجموعه محسوب نمی شود زیرا پرسپولیس در این مقطع امکان اقدامات نقل و انتقالاتی را ندارد. برهمین اساس سیاست رضا درویش این است فعلا بودجه ای برای این کار صرف نکند و به جای آن پرداختی های مربیان و بازیکنان کامل شود تا تیم بدون دغدغه مسابقات خود را پشت سر بگذارد.

چند ماه همکاری با یحیی گل محمدی این تجربه را در اختیار درویش قرار داده که کوچکترین کم کاری از سوی او باعث می شود هر نوع ناکامی احتمالی در پایان فصل به پای او نوشته شود. به همین دلیل او این روزها تیم و کادرفنی را برای پرداخت در اولویت قرار داده تا مطالبات آن ها را بدهد. درویش می داند در صورتی که تیم موفق به کسب نتیجه مورد نظر نشود اولین دلیلی که برای این موضوع بیان می شود مشکلات مالی و از بین رفتن آرامش تیم و به همین دلیل با توجه به این که تیم درحال حاضر در نقل و انتقالات نیست، تصمیم گرفته به جای پرداخت بدهی استوکس و پرداختن به بدهی رادو ابتدا تمام تلاش خود را برای پرداخت مطالبات مجموعه تیم به کار گیرد و در ادامه راه و تا قبل از آغاز فصل نقل و انتقالات لیگ برتر آینده، طلب استوکس و چند چهره خارجی دیگر را پرداخت کند و چند پرونده از جمله پرونده رادوشوویچ را هم به دادگاه عالی ورزش ارجاع دهد تا زمان بخرد و در این مدت زمان باشگاه بودجه لازم برای حل و فصل آن پرونده ها را فراهم کند.

از این رو اگر باشگاه پرسپولیس در قبال بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی سکوت اختیار کرده به همین دلیل است.