به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو کالزونا، سرمربی ناپولی‌، تایید کرد که تیمش فردا مقابل بارسلونا در مهمترین بازی سال بازی خواهد کرد.

ناپولی‌ در بازی برگشت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب باید به مصاف بارسلونا برود.

فرانچسکو کالزونا در نشست خبری پیش از این بازی درمورد لامین یامال گفت: "واقعاً بازیکنان بارسلونا را دوست دارم، اما خوشحالم که مربی تیم خودم هستم. یامال این ویژگی را دارد که در آینده به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود. خیلی جوان است، 17 سال دارد و از قبل شبیه یک بازیکن باتجربه به نظر می‌رسد. اگر او در این راه گم نشود، تمام ویژگی‌های لازم برای تبدیل شدن به یک بازیکن برتر جهان را دارد."

2000469

تلاش یک نفره خویچا کواراتسخلیا برای موفقیت تیم؟

من موافق نیستم اگر شما بگویید فقط کوارتسخلیا علیه بقیه است. او یک بازی عالی انجام داد، ما چیزهای زیادی را بهبود دادیم و تنها چیزی که نیاز داشتیم این بود که برنده شویم. برای ما بازی فردا بسیار مهم است، این مهم‌ترین مسابقه سال ماست. بازی فردا می‌تواند شور و شوق زیادی برای ما به همراه داشته باشد."

ترس؟

اگر می‌ترسید، مجبور نیستید در زمین حاضر شوید و شجاعانه با یک حریف قوی روبرو شوید. ناپولی باید در شرایط برابر با تمام حریفان خود بازی کند. این یک مسابقه مهم است. ما روی ایراداتمان و آنچه را که باید بهبود دهیم، تمرکز کرده‌ایم.

پیشرفت ناپولی؟

به نظرم در مقایسه با بازی اولم در ناپولی‌، پیشرفت زیادی داشته‌ایم، به اندازه کافی گل می‌زنیم، رو به جلو دفاع می‌کنیم. این به لطف بازیکنان ماست چون آن‌ها در سه هفته خود را در دسترس قرار داده و گام‌های بزرگی برداشتند. سفر تمام نشده، ما هنوز می‌توانیم کارهای زیادی انجام دهیم.