به گزارش "ورزش سه"، در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در ورزشگاه المپیک، از ناپولی پذیرایی می‌کند. دیدار رفت این دو تیم با گل‌های رابرت لواندوفسکی و ویکتور اوسیمن با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

شاگردان ژاوی هرناندز در بازی رفت هم تیم برتر میدان بودند و موقعیت‌های زیادی را خلق کردند اما از هیچکدام استفاده نکردند و همین باعث شد که دیدار دو تیم در ناپل با تساوی به اتمام برسد.

2000780

ژاوی در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار کرد که باید از موقعیت‌هایی که به سختی به دست می‌آوردند استفاده بیشتری کنند و در بازی برگشت دیگر این اشتباهات را تکرار نکنند.

حالا و در بازی برگشت به‌نظر می‌رسد شاگردان او به حرف‌های این مربی جوان گوش کرده‌اند. در دقیقه ۱۵ بازی رافینیا از سمت چپ حرکت کرد و سپس یک پاس کاتبک به ابتدای محوطه جریمه فرستاد. در آنجا و در غفلت بازیکنان ناپولی، فرمین لوپز به راحتی دروازه را باز کرد.

2000779

در حالی‌که ناپولی سردرگم بود و سعی داشت پس از دریافت گل خودش را در زمین پیدا کند، آبی‌اناری‌ها از این فرصت استفاده کردند و ضربه دوم را هم زدند. در دقیقه ۱۷ روی یک ضدحمله و حرکت عالی یامال، توپ در سمت چپ به رافینیا رسید، او ضربه‌اش را زد که با دفع دروازه‌بان مواجه شد اما بر روی ریباند، ژوائو کانسلو گل دوم را به ثمر رساند.

با اینکه ناپولی حدود ۱۰ دقیقه بعد توسط رحمانی به گل رسید، اما شاگردان ژاوی بر بازی مسلط‌تر هستند و شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد دارند.