به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و ژاوی هرناندز به یکی از اهداف مهم فصل باشگاه دست یافت. اما باشگاه با نگاهی به آینده به کار خود ادامه می‌دهد و قصد دارد جانشین ژاوی هرناندز را تا پیش از پایان فصل پیدا کند.

بارسا هنوز تصمیم نگرفته که مربی بعدی چه کسی خواهد بود و آن‌ها همچنان به جستجو در بازار برای یافتن بهترین گزینه می‌پردازند.

دکو به عنوان مدیر ورزشی مسئول اصلی این جستجو است و دیده شدن او در کنار جیووانی فن برونکهورست در جریان بازی بارسا و ناپولی‌ مورد توجه قرار گرفته است.

2000918

فن برونکهورست، بازیکن سابق بارسا بین سال‌های 2003 تا 2007 با سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان، 2 لالیگا و 2 سوپرجام اسپانیا به عنوان بازیکن بارسا، در حال حاضر مربی است اما از نوامبر 2022 پس از پایان همکاری با گلاسکو رنجرز، تیم جدیدش را انتخاب نکرده است.

از آن زمان او به عنوان کارشناس ورزشی در هلند کار می‌کند اما هنوز منتظر است تا یک پروژه جدید پیدا کند. دکو و فن برونکهورست با همراهی الخاندرو اچواریا و انریک ماسیپ شب گذشته از ورزشگاه مونتخوئیک خارج شدند.

فن برونکهورست کار خود را به عنوان مربی در فاینورد آغاز کرد و توانست در فصل 17-2016 علاوه بر 2 جام و 2 سوپرجام قهرمان اردیویسه شود و سپس با رنجرز اسکاتلند قرارداد امضا کرد و با آن‌ها در سال 2022 قهرمان جام اسکاتلند شد.