به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیروز در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان خوش شانس نبود، اما بد هم نیاورد. با دور ماندن از قرعه رئال، بایرن و سیتی، بارسا باید به مصاف پی‌اس‌جی برود که نه می‌توان گفت قرعه خوبی است و نه بد. بارسا در بازی برگشت میزبان است و این یک مزیت خواهد بود.

2001697

رافا یوسته در مورد این قرعه گفت: «برابر ما پی‌اس‌جی با هدایت لوئیس انریکه قرار خواهد گرفت که همه او را می‌شناسیم. انریکه تیمی جوان با فوتبالیست‌های مطرح و تعیین کننده دارد، ولی ما نیز چنین تیمی هستیم. با فشار هواداران و تدابیر ژاوی که به خوبی روی جوانان حساب باز کرده و نیز ذهنیت برنده بارسا خوشبین به صعود هستیم. من مطمئنم به خوبی مبارزه خواهیم کرد. البته من همیشه محتاطم و اعتقاد دارم دو بازی بسیار دشوار پیش رو خواهیم داشت.»

2001991

مهار امباپه: «امباپه مهاجم بزرگی است اما می‌توانیم او را مهار کنیم. مهار او باید تیمی باشد و ما دفاعی داریم که فصل قبل رکورد کمترین گل خورده را ثبت کرد. باید بسیار جدی و محکم بازی کنیم و مراقب همه بازیکنان پی‌اس‌جی باشیم و نه فقط امباپه. مطمئنم این توان را داریم تا امباپه را در زمین محو کنیم.»

رویاپردازی در لیگ قهرمانان: «فعلا باید به بازی رفت با پی‌اس‌جی فکر کرد و اینکه بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم تا در بازی برگشت کار را تمام کنیم.»