به گزارش "ورزش سه"، در رختکن بارسا لقبی جالب برای اسکار هرناندز، برادر ژاوی، پیدا کرده‌اند. دستیار ژاوی به دلیل ریش، عینک و حرکاتش شباهت زیادی به یورگن کلوپ دارد و به همین دلیل به او لقب اسکار کلوپ را داده اند.

2002814

اسکار در 6 نوبت مجبور به جانشینی برادرش روی نیمکت بارسا شده و تیم هر 6 بازی را برنده شده است. تحت فرمان اسکار، بارسا 17 گل به ثمر رسانده و تنها 3 گل دریافت کرده است. ژاوی در طول دوران حرفه ای خود در بارسا، دو بار اخراج شده و 22 بار کارت زرد گرفته است. در مجموع ژاوی 6 بازی بارسا را از دست داده و مجبور شده از روی سکوها تیم را تعقیب کند.

ژاوی رکورد عجیبی در لیگ اسپانیا دارد: او به عنوان مربی (در 93 بازی) بیشتر از دوران بازی اش (در 505 بازی) اخراج شده است. اسکار ولی به خوبی توانسته جای ژاوی را بگیرد و با او بارسا هرگز مساوی هم نداده است.

2003089

ژاوی برای اخراجش در متروپولیتانو باید دو بازی محرومیت را پشت سر بگذارد. اسکار مقابل لاس پالماس و کادیز جای برادرش را روی نیمکت خواهد گرفت تا در مجموع 6 بار در فصل جاری نقش سرمربی را ایفا کرده باشد. باید ببینیم که آیا "اسکار کلوپ" روند عالی خود را در هدایت بارسا حفظ می کند یا خیر.