نیمار در مصاحبه‌ای، باری دیگر به انتقاد از هواداران پرداخته است

نیمار در مورد روابطش با هواداران پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل صحبت کرده است.

 طرفداری | در ماه‌های گذشته، روابط هواداران پاری سن ژرمن و نیمار رو به وخامت رفته است و هر دو طرف یا روی سکو‌ها یا در مصاحبه‌ها به انتقاد از یکدیگر می‌پردازند. در هر حال همانطور که خود نیمار گفته است، او سه سال دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و به نظر نمی‌رسد که به این زودی از این باشگاه جدا شود. بنابراین در این شرایط هر دو طرف باید یکدیگر را تحمل کنند. حال نیمار به تازگی صحبت‌های جدیدی در این‌باره داشته است و در یک لایو اینستاگرامی با یکی از هم‌ تیمی‌های سابقش دیگو ریباس در مورد رابطه‌اش با هواداران پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل صحبت کرده است. نیمار در این‌باره گفت:

هیچکس هو شدن را دوست ندارد. خسته کننده است، غم انگیز است. این اتفاق برای من در پاری سن ژرمن و تیم ملی رخ داده و من ناراحت هستم. من با آن راحت نیستم اما باید از جایی قدرت و انگیزه‌ام را به دست بیاورم. من دوران کودکی‌ام را به خاطر می‌آورم، افرادی که به من کمک کردند. به این فکر می‌کنم که به خاطر کسانی که از من واقعا حمایت می‌کنند، بازی کنم نه برای افرادی که مرا هو می‌کنند. من می‌دانم که پسرم درست مانند خانواده‌ام، از من حمایت می‌کند.

 نیمار در مورد جام جهانی 2022 قطر، گفت:

 بزرگ‌ترین آرزوی امسال من جام جهانی است. همچنین من واقعا می‌خواستم که پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمان شوم اما این رویا فعلا به تعویق افتاده است. در هر حال امیدوارم سال 2022 را با جام جهانی به پایان برسانم. از نظر بدنی و روحی در حال آماده کردن خود برای آوردن جام به برزیل هستم. برای آن جانم را هم می‌دهم و بسیار تلاش می‌کنم.